Zamówienia i zwroty

Wysyłka

Jakie metody wysyłki są dostępne?

Zamówienia krajowe złożone w sklepie realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy to zwykle 1 – 2 dni robocze od chwili nadania. Zamówienia zagraniczne realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej i czas dostarczenia zależny jest od kraju dostawy i aktualnych obostrzeń celnych związanych z COVID-19. 

  • Przesyłka kurierska krajowa –  18,00 zł  
  • List polecony zagraniczny (Unia Europejska) Poczta Polska 30,00 zł 
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji to 14 dni roboczych. Biżuteria jest wykonywana ręcznie na zamówienie, pamiętaj o tym 🙂

Jeśli z jakiejś przyczyny potrzebujesz przyspieszyć termin realizacji, napisz do mnie wiadomość e-mail lub na Instagramie @oh_greenwitch, zrobimy co w naszej mocy! 

Czy istnieje opcja odbioru osobistego?

Póki co realizujemy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. 

Jak mogę opłacić zamówienie?

Aktualne metody płatności to: 

  • PayU 
  • Przelew zagraniczny walutowy  
  • Przelew tradycyjny (w przypadku zamówień na Instagramie) 
Dane do przelewu tradycyjnego

Nr. rachunku: 23 1140 2004 0000 3102 8004 0840

Posiadacz rachunku: Futura Tomasz Kaszuba 

Dane do przelewu walutowego

IBAN: PL23 1140 2004 0000 3102 8004 0840

Posiadacz rachunku: Futura Tomasz Kaszuba

Numer BIC: BREXPLPWMBK 

Zwroty i gwarancja

Jaką gwarancją objęta jest biżuteria GREEN WITCH?

Biżuteria GREEN WITCH objęta jest trzymiesięczną gwarancją w przypadku wady produktu, która nie wynika z nieprawidłowego użytkowania. Koniecznie zapoznaj się z zakładką jak dbać o biżuterię – te cenne wskazówki sprawią, że Twoja biżuteria zachowa ładny wygląd. 

Jak wygląda polityka zwrotów?

Chcesz zwrócić biżuterię GREEN WITCH? Proszę. Przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy kupna w terminie 30 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło więcej niż 30 dni od zakupu, towar nie podlega zwrotowi.  

 

Aby dokonać zwrotu, towar musi być nowy, nie może nosić znamion użytkowania oraz musi być zapakowany w oryginalne opakowanie. Formularz zwrotu możesz pobrać TUTAJ. Wypełnij go i odeślij na adres podany w formularzu z dopiskiem ZWROT. Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony, niezwłocznie dokonam przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta. Pamiętaj, że wysyłasz biżuterię na swój koszt. Produkty personalizowane wykonane na zamówienie klienta, które nie są dostępne w klasycznej ofercie sklepu nie podlegają zwrotowi.

Aktualizuje…
  • Brak produktów w koszyku.